środa, 25 czerwca 2014

Akcent - Czar miłości

rok wydania: 1995
wydawca: Green Star [MC 022]







Tracklista:
  1. AKCENT - To właśnie ja (5:44)
  2. AKCENT - Twe czarne oczy (4:37)
  3. AKCENT - Nie żal tej miłości (3:53)
  4. AKCENT - Nie ze mną (3:00)
  5. AKCENT - Moja piosenka (4:20)
  6. AKCENT - Kołysanka dla ukochanej (4:18)
  7. AKCENT - Przez cierniste drogi (4:03)
  8. AKCENT - Sonet dla miłości (3:54)
  9. AKCENT - Znajdę pannę jak marzenie (4:22)
  10. AKCENT - Powiedz mamo (2:31)

2 komentarze:


  1. .Wszystko dzięki temu wspaniałemu człowiekowi, zwanemu dr Agbazarą, wspaniałemu czaru rzucającemu we mnie radość, pomagając mi przywrócić mego kochanka, który zerwał ze mną Cztery miesiące temu, ale teraz ze mną przy pomocy dr Agbazary, wielkiego zaklęcia miłosnego odlewnik. Wszystkim dzięki niemu możesz również skontaktować się z nim o pomoc, jeśli potrzebujesz go w czasach kłopotów poprzez: ( agbazara@gmail.com ) możesz również Whatsapp na ten numer +2348104102662

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam sfrustrowana i zdruzgotana, gdy mój mąż zażądał rozwodu. Potem skontaktowałam się z Dr DAWN, po tym jak zobaczyłam wiele świadectw o tym, jak Dr DAWN pomógł tak wielu ludziom przywrócić pokój w ich małżeństwach i związkach,
    Zobaczyłam też jak leczył różne choroby i pomagał niewielu osobom w leczeniu niepłodności i postanowiłam się do niego zwrócić o pomoc,
    Obiecał pomóc, kiedy po tym, jak mu wszystko wytłumaczyłem, zapewniłem wszystko, o co prosił, a on zrobił swoje, teraz mój mąż bardzo mnie kocha i traktuje troskliwie. Mój dom jest taki spokojny i pełen szczęścia, a wszystko dzięki Dr DAWN,

    Skontaktuj się z nim, jeśli masz obecnie jakiś problem. To WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń