poniedziałek, 16 czerwca 2014

Grzegorz Kowalski - Tylko Ty

rok wydania: 1997
wydawca: Blue Star [MC 395]






Tracklista:
  1. GRZEGORZ KOWALSKI - Tylko Ty
  2. GRZEGORZ KOWALSKI - Nie wystarczy
  3. GRZEGORZ KOWALSKI - Miłość jak sen
  4. GRZEGORZ KOWALSKI - Nie to nie ja
  5. GRZEGORZ KOWALSKI - Nie ma takich słów
  6. GRZEGORZ KOWALSKI - Nasz ostatni taniec
  7. GRZEGORZ KOWALSKI - Zapomniana miłość
  8. GRZEGORZ KOWALSKI - Zaczarowane wino
  9. GRZEGORZ KOWALSKI - Tylko Ty (Remix)
  10. GRZEGORZ KOWALSKI - Wymarzony świat
  11. GRZEGORZ KOWALSKI - Mamo dziękuje Ci
  12. GRZEGORZ KOWALSKI - Przez łzy do szczęścia
  13. GRZEGORZ KOWALSKI - Nie to nie ja (Remix)
  14. GRZEGORZ KOWALSKI - Poranne kwiaty


UWAGA:

Ze względu na brak oryginalnej okładki do wydania MC zamieszczam jego zamiennik zaprojektowany przeze mnie. Tracklista zgodna z oryginałem.

1 komentarz:

  1. witam mam pytanko szukam tej kasety czy można ją przegać na mp3 .podzrawiam łukasz

    OdpowiedzUsuń